اخبار روزاقتصاد

جنسیس در بحبوحه ورشکستگی 3 میلیارد دلار ارز دیجیتال را منتقل می کند

جنسیس در بحبوحه ورشکستگی 3 میلیارد دلار ارز دیجیتال را منتقل می کند

جنسیس تریدینگ در روزهای اخیر میلیاردها دلار جابه‌جا کرده است، به طور بالقوه برای مدیریت بازپرداخت طلبکاران به عنوان بخشی از تلاش‌های بازسازی مالی.

قرض دهنده رمزارز، که در حال ورشکستگی است، طبق گزارشات، مقادیر قابل توجهی از بیت کوین را منتقل کرده است (BTC) و اتریوم (ETH) در روزهای اخیر. 

کیف پول های مرتبط با جنسیس گزارش شده است 32256 بیت کوین به ارزش تقریبی 2.12 دلار جابجا شده است. میلیارد و 256775 ETH به ارزش حدود 838 میلیون دلار در سه روز گذشته. این تراکنش ها شامل نقل و انتقالات بزرگ 16600 BTC (1.1 میلیارد دلار) و 166300 ETH (521.1 میلیون دلار) در یک ساعت بود که نشان می دهد احتمالاً دارایی ها برای ارضای ادعاهای طلبکار دوباره توزیع می شوند.

این فعالیت بخشی از تلاش‌های Genesis Trading برای مدیریت بازپرداخت طلبکاران در بحبوحه بازسازی مالی مداوم آن است.

پیدایش همه مشکلات تجارت جنسیس

مشکلات قانونی و مالی Genesis Trading با فروپاشی صرافی رمزنگاری FTX

جنسیس عمدتاً از طریق کسب‌وکار مشتقات خود که دسترسی به دارایی های رمزنگاری شده به ارزش 175 میلیون دلار که در یک حساب تجاری FTX قفل شده بود را از دست داد. در نتیجه، جنسیس برداشت ها را متوقف کرد و در ژانویه 2023 اعلام ورشکستگی کرد.

در ماه مه 2023، جنسیس بر سر اتهامات کلاهبرداری از 230000 سرمایه گذار از طریق برنامه Earn خود. در اکتبر سال 2023، یک قاضی ورشکستگی در نیویورک توافقنامه 175 میلیون دلاری بین Genesis و FTX، از جمله اخراج چندین ادعا علیه جنسیس را تایید کرد. 

دادگاه جنسیس را مجاز کرد تا پول نقد و رمزارز را بین طلبکاران خود توزیع کند، که ممکن است حرکت در سه روز گذشته را توضیح دهد. بازپرداخت‌ها باید تقریباً 77٪ از ارزش کل ادعاها را پوشش دهد.

تسویه و انحلال دارایی‌های جنسیس به فهرست رو به رشد شوک‌های عرضه برای بازار کریپتو اضافه می‌شود که نشان‌دهنده بی‌ثباتی گسترده‌تر در این بخش است. 

با فروش از 50000 BTC توسط دولت آلمان، توزیع از صرافی ورشکسته Mt. Gox، و فروش قریب الوقوع از انبار BTC دولت ایالات متحده، بازار کریپتو همچنان با اختلالات عرضه مواجه است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا